Разработчик: Ubisoft Montreal, Ubisoft Shanghai и Ubisoft Massive. Издатель: EA Дата выхода: 2012 Платформы: X360, PS3, PC.
Действие игры происходит на тропическом острове. Ее главный герой Джейсон Броди должен понять, как оказался на острове и как с него выбраться. Ему противостоит сумасшедший бандит по имени Ваас, который, исходя из непонятных мотивов, убивает все население деревень на острове. Представители Ubisoft заявили, что во время игры герою предстоит принимать различные решения, которые будут кардинально менять ход развития сюжета.
Кстати моды начали появлятся, на том же playground есть тема "моды", у меня стоит 1 мод - он разрешает прокачивать любое оружие, даже тот же АК и СВД которые в одиночной игре нельзя было обвешивать. Правда на СВД другие прицелы ставить не рекомендуется - оружие "прячется" при прицеливании и видно только перекрестие прицела
Добавлено (15.12.2012, 23:15) --------------------------------------------- Johann, прокачаный калаш стал довольно эфективным оружием, с глушаком и Acog нехило пиратов мочит.
Добавлено (16.12.2012, 00:22) --------------------------------------------- А на те пушки,на которые были апгрейды, глушак можно вешать? 416 с глушителем вообще для меня станет незаменимой
Сам мод, mixmod автор - ZLOBS, версия v.04a, я добавил в него разблокировку DLC миссий и новое главное меню, увы но апгрейды оружия очень дорого стоят, как их удешевить я не знаю Пришлось начитерить бабло.
MixMod v.04a Revised scopes for better handling rollback old recoil pattern Added now low-zoom scoping algorithm Revised movement curve REvised friction, acceleration and deceleration, gravity Now can mack roll after 2 seconds
Version History ******************************************* v03a Added patch 1.03 compat Rebalance range, rof, damage, piercing and recoil for all weapons for more realistic behaviour Added handshaking for all heavy weapons Rebalance speed factor - now haevy guns make you move slower, turn around slower unlike light guns do Rebalance reload strategy for all one-shot guns - slowed pump action, but fasted entire reload Rebalance hit box either for human and for animals Minor fov changes for all guns Learn AI how to shoot with short bursts Unlock Predator rifle in the shop Fixed dissapearing armor. ******************************************* v02c Fixed shop bug with unable guns Increasing damage for all guns as twice as they were to make them match against animals Insted of that, set hitbox dependance against human foes Adeed Tribal Knife to shop (cost 0)
******************************************* v0.2b Fixed T-scope, replacign with bow's cirle
Decreasing targetting range with ironsight Reducing movespeed for heavy guns (SRs and MGs) Increasing movespeed with light guns (SMGs ans HGs) Made some guns destructable (test) Made some guns (pistols and smgs) good enough for hipfire at CQC Remastered sg550 for cqc (less sway, less reticle jumpin)
Economic changes: Maps now costs as twice as usual Loot map now costs $5k
Gameplay changes: Made start wallet amount as $10k Made start sack amount as 200 cells Set limping for a while untill you bandage yourself Adjusted handshaking with some guns Add testing abilities to unlock guns during campaign progress
**************************************************** v0.1b Added scopes' fix by khenaz
Weapon changes:
Removed auto reload for all weapons (including RPG, flare launcher and bolt-action SR) Added ability to hold breath with any gun Realistic range for all weapons Increased reload time by slowing animatios Increased recoil for all weapons Corrected magazine sizes (to match real life counterparts) Corrected fire rates (to match real life counterparts) More attachments (some weapons have 3 some 2) for balancing reasons
Economic changes: Now kevlar and health synergy will cost you $1000
Slightly rebalance weapons' costs. 1889 - $1200 6p9 - $350 a2000 - $1500 ak47 - $1750 deagle - $1600 famas f1 - $2300 galil - $3500 (b\c of newest model) gm94 - $5300 (GRENADE LAUNCHER should NOT've been a cheap thing) magnum.44 (hunter) - left price as decent Kriss Super V (ksv) - $2200 Colt 1911 - $1000 but left starting price for campaing progress LPO-50 flametrower - left price as decent m93 zastava - $4100 m1a (ms16) - $2000 mp5 - $1200 hk416 - $3100 pkm - $3500 r700 .308 - $2000 RPG-7 - $600 and $200 per shot stg.90 (sig 550) - $2750 SVD - $2800 (b/c of chinese version) ultimax100 - $3600 vz61 scorpion - $750
Also ammo has been rebalances too Land mine - $55 per each Flame baloon - $300 per each handgun ammo - $60 per box flares - $20 per each smg - $90 per box c4 - $150 per charge rpg - $200
Now you should pay for a full modded weapon, not for just mod (mod price+weapons price), i.e, you will buy silensed ak47 for $2150. That will force you to choose wisely of what do you really need.
Gameplay changes: Removed towers' gungifts (free weapons for capture a tower)
Revise "silenced" effect for guns who needs it: GM94 - b\c of silent gaspump shooting mechanism bushman - b\c of mounted suppressor slienced 6p9@pistol rakyat challenge
slighly increasing running speed (25%) and sprint speed (20%) improving slope behaviour increasing holding breath time from 3 to 4 seconds reducing all loot cost to almost zero
Сообщение отредактировал Dyadka_yar - Воскресенье, 16.12.2012, 02:25
Так бабла в игре немеряно: клады собираеш, трупики шмонаеш. Я купил весь арсенал, все обвесы, все расцветки. Да и арсенал открывается когда все вышки захватишь.
r2o9, в этом моде прицел для ПКМ-а стоит 3900 Автор перестарался немного, этот мод мне понравился тем что позволяет прокачать оружие, которое в оригинале нельзя было прокачать, теперь практически на любой ствол можно нацепить любой прицел и глушитель.
Сообщение отредактировал Dyadka_yar - Воскресенье, 16.12.2012, 02:38
SHooTER32RUS, сейчас пытаюсь СВД подправить, я в него добавил Ultra-Low мод, делает настройки ниже, чтобы работала игра лучше, и главное - убирает идиотское размытие в далеке
Сообщение отредактировал Dyadka_yar - Воскресенье, 16.12.2012, 15:42