Случайная подборка модов
Секрет Дианы
2.2
Winter Mod
3.9
Oblivion Lost Remake
4.1
Камень Преткновения. Пролог
4.1
Возвращение
3.0
STCS Weapon Pack 2.6
4.3
Последние обновленные темы Прямой эфир Самые популярные темы Последние новости
  • Страница 1 из 1
  • 1
Модератор форума: FanG, Аdmin, FantomICW, Overfirst  
Logic in SmartTerrain for npc.
Польша  Flick
Воскресенье, 23.12.2018, 19:52 | Сообщение # 1
Статус:
Зевака:
Сообщений: 1
Награды: 0
Регистрация: 02.12.2018

Hi everyone :)!

Could someone describe how to set logic for npc and campfire in smartterain.
Anyway p0:name = wp00|a=guard is working only for npc's spawned with acdc.
I found only one solution, but its working only if npc is looking at you :/

Код
[logic@bar_smart1_guard1]
active = walker@bar_smart1_guard1

[walker@bar_smart1_guard1]
path_walk = guard1_walk
path_look = guard1_look
meet = meet@bar_smart1_guard1

[meet@bar_smart1_guard1]
close_distance  = 9999
close_anim = ward


Idk how to deal with it. Please help :/.
I'm sorry I wrote it in English, but I did not want to use Google Tranlastor.
  Злобная реклама
Воскресенье, 23.12.2018, 19:52
Статус:
Сообщений: 666
Регистрация: 02.12.2018
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: