S.T.A.L.K.E.R. Call of Chernobyl - это фриплейный мод состоящий из локаций всех трех частей S.T.A.L.K.E.R. Основными изменениями являются: - переработанные локации за авторством Bangalore и Borovos - переделанный AI за авторством Alundaio - полностью измененная погода - переработана система работы gulag - измененный A-Life - полностью заселенные уровни
I hope that now on all locations one kilometer length remains unchanged
Добавлено (13.08.2015, 20:17) --------------------------------------------- nomer9, если смотреть по видео, у локации довольно серьезные размеры, наверно, на уровне всей ТЧшной свалки.
@Nomer, graveyard is a 1.4km x 1.9km place, the playable area should be 1.3km x 1.8km or more, I didn't measure it.
It's not a giant level in term of surface, it's the bigger map about polycount (14 614 334 faces & 6 183 535 vertices). There are hundreds vehicles... level.cform file is 182Mo and level.geom is 83Mo. As example, CS marsh is around 46Mo for .cform and 97Mo for .geom.
@lafugix: No 1.0.9.1 patch yet. What are you talking about pda map? I'm sorry, I don't understand.
(блин, где Феликс, когда он так нужен) Кто-нибудь переведите ему, что меня интересует, починили ли они то, что локации на глобальной карте имеют разные пропорции по отношению друг к другу. Затон длинною с Кордон, восточную Припять в полтора раза меньше центральной (хотя она даже наверно побольше будет) и т.д.
Borovos, you could adjust the size of maps in the Map Dragger up till it looks good to you. But you kinda need to make up visual proportions yourself, so it probably won't be 100% percent accurate. BTW, did you take all of these maps in HD mode (Demo record + Ctrl + F11)?
#916 Borovos говорит, что локация Кладбище техники включена в мод, есть alife. Ее сейчас несколько ребят тестируют. Alundaio вносит некоторых правки в игру. Точной даты выхода пока нет.
А дальше там всякие технические вопросы по несоответствию пропорций локаций и их карт в ПДА.
Borovos, will you add new mutants like civil zombie or zombie goast? Or there will be only fracture and cat? P.S. I hope generators and Monolith Warlab contains more mutans and humans? Because in leak these locations mostly empty.
I think our global map really need edits as ppl say. Without texturer, I don't know what we will do about it. 2C.ciryl, another Epic Team member will try something about graveyard in pda map, not sure he plan to work on Cop maps too.
About pda maps, they are coming from vanilla games, and we take the HD screen of graveyard with demo_record of course (DX8 render with a good weather).
@Kelsin, no civilian zombie. It's a choice. Personally, I don't like humans mutants except controller and snork. If it was my own taste, no izlom, no dwarf in the game. But it will be easy for ppl to add new mutants and edit the squad respawn to see them ingame. I don't remember if Alundaio added zombie ghost when he worked on phantoms.
About Generator and Monolith warlab, I didn't play CoC since months, so I can't answer about it. This is the center of the Zone, so it's right if it's a empty place. Only monolithians and mutants can be here.